نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

حکم جلب برای مدافع استقلال| چک‌های مرادمند به شهرخودرو پول نشد!

  • کد خبر: ۷۱۱۸۳
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
حکم جلب برای مدافع استقلال| چک‌های مرادمند به شهرخودرو پول نشد!
به دنبال پول نشدن چک‌های شخصی محمد حسین مرادمند، مدافع کنونی باشگاه استقلال که برای صدور رضایتنامه به باشگاه سابقش شهرخودرو داده بود، حکم جلب این مدافع صادر شده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، زمانی که محمد حسین مرادمند از تیم شهرخودرو (پدیده) به استقلال آمد، قرار شد حق انتقال را خودش به باشگاه سابق پرداخت کند. مدافع استقلال چک‌هایی را هم به همین منظور دراختیار مدیران باشگاه سابق خود قرارداد، اما باشگاه استقلال که قول داده بود، منابع مالی را برای مرادمند تامین کند، از این اقدام خودداری کرده تا اکنون مشکلاتی برای مدافع استقلال به وجود آید.

این ماجرا ابتدا سبب شد تا بعد از ورود کاروان استقلال از عربستان به تهران، گذرنامه مرادمند هم ضبط شود و به طور رسمی این بازیکن ممنوع الخروج باشد. مرادمند نیز از این موضوع بسیار دلخور است و با اینکه رابزنی‌هایی با مدیران باشگاه استقلال داشته تا برایش تامین اعتبار کنند، اما فایده‌ای نداشته و چک‌هایی که او شخصا به باشگاه سابق داده از سوی مدیران باشگاه شهرخودرو (پدیده) خرج شد و حالا طلبکاران هر روز سراغ مرادمند را می‌گیرند وحتی او را تهدید کرده‌اند که اگر چک‌ها را پول نکند او را شب بازی با شهرخودرو (پدیده) جلب می‌کند.

مرادمند دراین راستا حرف‌هایی دارد: «برای پرداخت بخشی از رقم قرارداد رضایتنامه‌ام به باشگاه شهرخودرو، دو چک ۵۰۰ میلیونی و یک چک ۲۵۰ میلیونی از سوی شهرخودرو از من گرفته شد که متاسفانه با مشکل در پرداختی‌های استقلال این چک‌ها برگشت خورد. این چک‌ها از جانب آقای حمیداوی به دست افرادی سپرده شده که ابتدا با تهدید به دنبال وصول بودند و اکنون نیز با حکم جلب به دنبال جلب من هستند. این موضوع از همان موقع که در عربستان درگیری بازی‌های آسیایی بودیم شروع شد که تمام این موارد را به آقای مددی مدیرعامل باشگاه منعکس کردم و هر بار قرار شد که حل کنند، اما تا امروز نه تنها حل نشده که حکم جلب برای من صادر شده و ایشان هم اصلا تلفن مرا جواب نمی‌دهند. حتی تهدید کرده‌اند که به خاطر پاس نشدن چک‌های رضایتنامه انتقالم به استقلال گفتند با حکم جلب شب قبل بازی با استقلال به هتل می‌آییم!»

مرادمند از بدقولی باشگاه استقلال به شدت ناراحت است: «متاسفانه ارقام پرداختی و درصدی که استقلال در این چند وقت به من داده است همواره پایین‌تر از ارقام چک‌ها پایین‌تر بوده و هر بار هم قول حل شدن این مشکل به من داده شده است. متاسفانه به من گفته‌اند که شب بازی با پدیده با حکم جلب من جلوی در هتل خواهند آمد و من واقعا نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی برای من رخ بدهد.» مرادمند درپایان حرف‌هایش گفت: «همواره خود را درخدمت هواداران باشگاه استقلال می‌دانم و این موضوع سبب نمی‌شود از انگیزه‌هایم کم شود، اما انتظار دارم مدیران باشگاه استقلال هرچه زودتر این مشکلات را برطرف کنند تا این ماجرا ختم به خیر شود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->